Ads Top

GROHE viert 50 jaar groei en innovatie in Nederland

GROHE viert dit jaar zijn 50-jarig bestaan in Nederland met de campagnes 'Al 50 jaar gemaakt voor waterplezier' (B2C) en ‘Al 50 jaar jouw partner in sanitair' (B2B). Het van origine Duitse merk opende in 1975 haar eerste locatie in Nederland (Voorburg) en heeft zich sinds de introductie van de Skalatherm – de eerste thermostaatkraan die veilig douchen voor huishoudens mogelijk maakte – ontwikkeld tot wereldwijde marktleider. Als onderdeel van LIXIL loopt het merk voorop in innovatieve watertechnologie met tastbare resultaten: van marktleider in brand awareness tot waterbesparende douches die door GROHE Water Saving-technologie en slim design tot 20.000 liter water per jaar per persoon besparen. De merkpijlers technologie, kwaliteit, design en duurzaamheid vormen daarbij het fundament: ‘Pure Freude an Wasser’. De multichannel campagne loopt van 1 september tot 31 oktober 2025 en is te zien op tv, social en online kanalen.

GROHE vertaalt al decennialang de vraag aan comfort, veiligheid en duurzaamheid naar innovatie. Skalatherm voorkwam in 1956 verbranding met constante watertemperaturen, als ’s werelds eerste thermostaatkraan. De eengreepsmengkraan (1968) maakt het mogelijk om met één beweging zowel de waterstroom als de temperatuur te regelen, terwijl CoolTouch (2002) het kraanoppervlak altijd koel houdt. Recent introduceerde GROHE de Icon 3D (2019), die met minimaal materiaalgebruik maximale ontwerpvrijheid biedt.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.