Vitens lanceert bijna 100 merken kraanwater
Drinkwaterbedrijf Vitens start de campagne Water uit Lokale Bron. Het bedrijf wil hiermee haar klanten bewuster maken van de oorsprong van hun eigen kraanwater.
Tijdens deze meerjarige publiekscampagne verschijnen er pop-up Waterwinkels in Utrecht, Arnhem, Zwolle en Leeuwarden. Daar kunnen klanten verschillende kraanwaters proeven en karaffen kopen met daarop het unieke verhaal van hun kraanwater. Op www.vitens.nl/wateruitlokalebron kunnen klanten van Vitens meer informatie krijgen over de eigen drinkwaterbron.
Drinkwaterbronnen moeten beschermd worden. Uit onderzoek van Motivaction in opdracht van Vitens onder 2100 Nederlanders blijkt dat maar liefst 91 procent van de Nederlanders het hiermee eens is. Uit ditzelfde onderzoek blijkt dat tweederde van de Nederlanders geen idee heeft uit welke waterbron hun kraanwater komt. Om dit beter bekend te maken heeft Vitens de verschillende kraanwaters een naam gegeven die iets zeggen over de leeftijd van het water, locatie van de bron of samenstelling van het water.
De klanten van Vitens krijgen kraanwater uit grondwaterbronnen bij hen in de buurt. Deze bronnen zijn kwetsbaar en moeten beschermd worden voor de toekomst. Met de campagne wil Vitens kraanwater het podium geven wat het verdient. Kiezen voor kraanwater is immers duurzaam en gezond.
Tijdens deze meerjarige publiekscampagne verschijnen er pop-up Waterwinkels in Utrecht, Arnhem, Zwolle en Leeuwarden. Daar kunnen klanten verschillende kraanwaters proeven en karaffen kopen met daarop het unieke verhaal van hun kraanwater. Op www.vitens.nl/wateruitlokalebron kunnen klanten van Vitens meer informatie krijgen over de eigen drinkwaterbron.
Drinkwaterbronnen moeten beschermd worden. Uit onderzoek van Motivaction in opdracht van Vitens onder 2100 Nederlanders blijkt dat maar liefst 91 procent van de Nederlanders het hiermee eens is. Uit ditzelfde onderzoek blijkt dat tweederde van de Nederlanders geen idee heeft uit welke waterbron hun kraanwater komt. Om dit beter bekend te maken heeft Vitens de verschillende kraanwaters een naam gegeven die iets zeggen over de leeftijd van het water, locatie van de bron of samenstelling van het water.
De klanten van Vitens krijgen kraanwater uit grondwaterbronnen bij hen in de buurt. Deze bronnen zijn kwetsbaar en moeten beschermd worden voor de toekomst. Met de campagne wil Vitens kraanwater het podium geven wat het verdient. Kiezen voor kraanwater is immers duurzaam en gezond.
Geen opmerkingen: